Vrácení zboží a komunikace se zákazníkem

V případě, že s Vaší objednávkou nejste plně spokojeni, můžete zboží bez problémů vrátit a případně se domluvit na výměně za vhodnější velikost či kompletně jiný produkt.

Celý proces zabere pouze pár dní a následně se můžete těšit na nový balíček nebo vrácení peněz. Další možností je dárkový poukaz na původní hodnotu objednávky, kdyby jste si nevybrali ihned. 

Jak přesně vrátit nebo vyměnit mou objednávku?

1. Vyplníš vratkový formulář, který najdeš na tomto odkazu
2. Zboží zabalíš stejným způsobem, jako jsi balíček přijal (kartonová krabice)
3. Ve vratkovém formuláři nalezneš vratkový kód od Zásilkovny
4. Nadiktuješ vratkový kód 93223912 na výdejním místě nebo zadáš v aplikaci Zásilkovny a pošleš zpět k nám(máš na to 14 dní od vyzvednutí zásilky)

Více informací o vrácení zboží nalezneš v sekci Vrácení zboží a reklamace

vrácení zboží

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhej kontaktovat:

kontakt